NIE PRZEGAP

Przygotowujemy sklep internetowy 2.0.

Robimy kolejne podejście do otwarcia sklepu internetowego. Być może pamiętacie jego pierwszą edycję, która co prawda została przerwana, ale jej organizatorki przetarły szlaki dla wprowadzenia tej formuły w ramach Kooperatywy.

Planowane otwarcie sklepu internetowego to początek grudnia. Żeby mogło się to wydarzyć skupiamy się na kilku konkretnych obszarach: technologia IT, promocja i zebranie funduszy, dostępny asortyment i jak będzie trafiał do rąk zamawiających, przystosowanie przestrzeni, w której sklep będzie działał, prognozy i model finansowy dla sklepu online.

To oznacza potrzebę wsparcia w testowaniu sklepu internetowego, promowaniu informacji o kampanii crowdfundingowej, wypracowywanie konkretnych rozwiązań logistycznych (np. na podstawie praktyk innych sklepów internetowych), pomoc w skręcaniu i przestawianiu regałów…

Na szczęście możemy garściami czerpać z doświadczeń wiosennej edycji sklepu online – organizatorki mierzyły się wtedy z wieloma wyzwaniami, ale dzięki tamtemu podejściu teraz powinno nam być dużo łatwiej (co nie znaczy, że nie ma przy stawianiu sklepu mnóstwa roboty;).

Dlatego dobrze się składa, że możemy liczyć też na grupę roboczą, która w tym tygodniu spotka się po raz pierwszy – będziemy rozmawiali o wadach i zaletach innych sklepów internetowych, jako inspiracji dla naszej wersji.