Po pierwszym spotkaniu grupy roboczej ds. dyżurów

Trwa reforma regulaminu i kalendarza dyżurów i są pierwsze propozycje grupy roboczej ds. dyżurów.

Wybieramy też datę następnego spotkania, na którym popracujemy nad możliwymi modelami nowego kalendarza dyżurowego i potwierdzimy nowy regulamin dyżurów. Głosować na termin można tutaj do czwartku 14 marca 2019 r. g. 12:00 (południe): https://doodle.com/poll/m9c2s5tfaauiv63c

Notatkę z pierwszego spotkania i wypracowane propozycje i uzasadnienia znajdziesz tutaj (w sekcji ‘Sprawozdania’). O propozycjach można poczytać poniżej w skróconej wersji.

  1. Zmiana organizacji kalendarza dyżurowego na model stosowany w Kooperatywie Park Slope;
  2. Możliwość odrobienia dyżurów ‘do przodu’ na poczet zniżki w przyszłych miesiącach (kumulacja dyżurów), przy czym* utworzymy ‘bank’ dyżurów;* ograniczymy odrobienie kolejnych dyżurów w tym samym miesiącu liczbowo lub tylko do dodatkowych dyżurów;
  3. Konsekwencje po odwołanych dyżurach: ułatwimy możliwość znajdowania zastępstwa (jednocześnie rezygnując z obecnie funkcjonującego urlopu od dyżurów), ale też uściślimy zasady odwołania dyżurów;
  4. Wprowadzenie elektroniczne karty członkowskie;
  5. Reorganizacja wieczornych dyżurów i sobotniego gruntownego sprzątania;
  6. Poszukiwanie bardziej przyjaznej aplikacji na kalendarz dyżurów niż Google Arkusze.