Dekalog dyżuranta/ki

Kochani/e

stworzyliśmy dla Was 10 punktów, które pomogą Wam dobrze wypełniać swój dyżur i przyczynią się do sprawniejszego działania sklepików. Prosimy – potraktujcie je poważnie. Okres jesienny to czas bardzo intensywnej pracy dla kasjerek – potrzebują waszej kooperacji!

1.Nie spóźniaj się na swój dyżur!
2.Kiedy ktoś wchodzi do sklepu przywitaj go proszę słyszalnym: “Dzień dobry”
3.Jeśli czegoś jest mało w skrzynce/na półce/w lodówce/w pojemniku, sprawdź czy możesz to uzupełnić!
4.Dno skrzynki zawsze wykładaj papierem zanim wrzucisz do niej warzywa.
5.Zanim schowasz do lodówki zielone listki opisz torebkę: datą, dostawcą oraz tym co jest w środku. Przyjmując dostawę warzyw również opisz ją datą i dostawcą w przypadku jabłek i ziemniaków także gatunkiem.
6.Zanim wyciągniesz worek z piwnicy sprawdź czy jest to worek z najstarszą datą od tego dostawcy.
7.Wszystkie zepsute/przeterminowane produkty daj kasjerce do zważenia/wpisania w straty zanim je wyrzucisz/zjesz..
8.Nie ustawiaj rzeczy w magazynie w kartonie/zgrzewce/opakowaniu zbiorczym tylko wypakuj i ustaw w rządku jedno za drugim (datami jeśli ma to znaczenie). Koło podobnych produktów.
9.Sprzątaj na bieżąco, regularnie zamiataj podłogę, wynoś śmieci, porządkuj blaty, zmywaj naczynia!
10.Pytaj koordynatorki/kasjerki o to czego nie wiesz/nie jesteś pewna/y.

Oczywiście to podstawowy przepis na sprawdzenie się na dyżurze :slightly_smiling_face: Niuansów jest więcej jak sami wiecie :slightly_smiling_face: niemniej proszę stosujcie się do tych zasad, a dyżur będzie przyjemny i produktywny :))
Buziaczki
KaJa
wrzucam też do tej notatki!